Samtidig havde jeg en aftale med en fra Tårnby om noget brugt tog, det tog han så med til Køge, og jeg fik mine længe savnede Silberlinge inkl. styrevogn :-) Oveni, havde han sørme også en fin trækmaskine, en Märklin V160 026 (29825) mFX, med lyd og hele svineriet, som så kom med hjem også :-)
![]() |
| V160 026, Silberlinge og styrevogn |

















