søndag den 2. august 2015

Voyager og dens rejse mod færdiggørelse

Og så kan man jo benytte sig af det dårlige vejr idag, det er for varmt når man nu engang fungere bedst i frostvejr :-)

Nå, men har da fået monteret nogle flere kabler, og smådele, så det går endelig den rigtige vej :-)

Maveindhold

Lidt lys til maskinrummet kunne det også blive til

Shuttle-rampe

Lystest


Og så kan den også blinke lidt :-)





Dagens indkøb

Efter længere tids søgen, lykkedes det endelig at finde den rigtige damper. En Märklin 3005, BR23014 er hentet hjem. Den opmærksomme læser vil vide, at det er samme model som den af onkel Jørns (som nu lever som diorama-model). Så når det bliver aktuelt, så skal den jo lige digitaliseres og have en ny 5-polet motor. Det bli'r godt :-)
BR23 014 med tender

søndag den 19. juli 2015

På den igen..

Ja, så kom Voyager på bordet igen, tror jeg koncentrerer mig om, at få den færdig og klar. Det er en større opgave end jeg forventede, men sådan er der jo så meget :-)

Voyager - kroppen

fredag den 3. juli 2015

mandag den 15. juni 2015

Smoke on Viper

Første vask med Tamiya smoke, må se om den skal have en tur til når den er tør :-)


torsdag den 11. juni 2015

Viper, et trin op af stigen mod det færdige resultat

Så fik den monteret decals, så nu mangler der kun lige det sidste ;-)

Lidt tricky med alle de kanter de skal omkring

Men det ser ud til blive fint, SET og SOL virker fint på Revell decals

KLAR :-)

lørdag den 6. juni 2015

Dagens indkøb

Var lige forbi Jens i Teknikken, skulle have lidt forskellige pensler til Kenneths Viper så den snart kan blive færdig, og så stod denne StuG IV og råbte på én :-)

Sturmgeschütz IV
Så den måtte også med hjem :-)