lørdag den 2. februar 2019

Google+ lukker

Bare til info
Google+ lukker jo ned inden længe, så hvis nogen følger med derfra, skal man i fremtiden gå direkte til: http://ullerslevlokalbane.blogspot.com/
Kan jo evt. gemmes som en genvej ;-) Ellers kan man følge bloggen fra et link jeg smider op på Facebook når der er nyt at berette om.

Go' weekend ;-)

torsdag den 31. januar 2019

Så fik jeg den første i 2019 færdig

Ja, en F-14A TOMCAT, som kendes fra bl.a. "TOPGUN", her i en VF-111 Sundowners NL 200 CAG version. Den var med på U.S.S. Carl Vilson hangarskibet (CVN-70)
Havde dog lidt bøvl med et par enkelte deles pasform, men nu blev det som det blev, og så ekstremt skrøbelige mærker..









Men på afstand er det nu blevet meget godt af sådan en amatør når jeg selv skal sige det 😁

søndag den 6. januar 2019

Nyt på lager

Ja, der er allerede kommet lidt nyt på lager, så 2019 kan komme godt fra start 😁


Julegaven fra Birthe :-)


Sockelshop

Sockelshop

Sockelshop

Sockelshop

Sockelshop

Og så lige et impulskøb via Danske modelbyggere :-)




Og der er lidt mere på vej ved jeg ;-)







søndag den 30. december 2018

Året rinder ud

og den sidste 2018 model blev færdig.

En Airfix 1/72 Bristol Beaufighter TF.X No. 404 (RCAF) Squadron, Wick, 1944






onsdag den 26. december 2018

Starfighter F-104

Så fik jeg også en F-104G i tysk NORM62 kamouflage, ikke et specielt godt sæt, men det var gratis, så det går jo nok endda :-)






søndag den 11. november 2018

Reminiscenser fra oktober

Ja, i dag må teori være teori. Havde et par næsten færdige fra sidste måned der nu kan prøve at få en plads på hylden.

Curtiss H.75 A3 i fransk forklædning





Det var en anden oplevelse, et oldegammelt russisk byggesæt SMÈR, det har jeg ikke haft før (og sikkert ikke igen!)

Og så en fin Hasegawa SAAB AJ-37 VIGGEN ovre fra det svenske







Over and out for now 😄

søndag den 4. november 2018

Ingen ting at vise frem i denne måned..

Det hele går op i teorilæsning m.m.

Men derfor kan der jo godt komme lidt på lager 😁