Bare til info
Google+ lukker jo ned inden længe, så hvis nogen følger med derfra, skal man i fremtiden gå direkte til: http://ullerslevlokalbane.blogspot.com/
Kan jo evt. gemmes som en genvej ;-) Ellers kan man følge bloggen fra et link jeg smider op på Facebook når der er nyt at berette om.
Go' weekend ;-)
lørdag den 2. februar 2019
torsdag den 31. januar 2019
Så fik jeg den første i 2019 færdig
Ja, en F-14A TOMCAT, som kendes fra bl.a. "TOPGUN", her i en VF-111 Sundowners NL 200 CAG version. Den var med på U.S.S. Carl Vilson hangarskibet (CVN-70)
Havde dog lidt bøvl med et par enkelte deles pasform, men nu blev det som det blev, og så ekstremt skrøbelige mærker..
Men på afstand er det nu blevet meget godt af sådan en amatør når jeg selv skal sige det 😁
Havde dog lidt bøvl med et par enkelte deles pasform, men nu blev det som det blev, og så ekstremt skrøbelige mærker..
Men på afstand er det nu blevet meget godt af sådan en amatør når jeg selv skal sige det 😁
søndag den 6. januar 2019
Nyt på lager
søndag den 30. december 2018
Året rinder ud
og den sidste 2018 model blev færdig.
En Airfix 1/72 Bristol Beaufighter TF.X No. 404 (RCAF) Squadron, Wick, 1944
En Airfix 1/72 Bristol Beaufighter TF.X No. 404 (RCAF) Squadron, Wick, 1944
Etiketter:
Engelske fly,
Fly,
IPMS,
Ullerslev
onsdag den 26. december 2018
Starfighter F-104
Så fik jeg også en F-104G i tysk NORM62 kamouflage, ikke et specielt godt sæt, men det var gratis, så det går jo nok endda :-)
søndag den 11. november 2018
Reminiscenser fra oktober
Ja, i dag må teori være teori. Havde et par næsten færdige fra sidste måned der nu kan prøve at få en plads på hylden.
Curtiss H.75 A3 i fransk forklædning
Det var en anden oplevelse, et oldegammelt russisk byggesæt SMÈR, det har jeg ikke haft før (og sikkert ikke igen!)
Og så en fin Hasegawa SAAB AJ-37 VIGGEN ovre fra det svenske
Over and out for now 😄
Curtiss H.75 A3 i fransk forklædning
Det var en anden oplevelse, et oldegammelt russisk byggesæt SMÈR, det har jeg ikke haft før (og sikkert ikke igen!)
Og så en fin Hasegawa SAAB AJ-37 VIGGEN ovre fra det svenske
Over and out for now 😄
søndag den 4. november 2018
Abonner på:
Opslag (Atom)

















