søndag den 17. august 2014

Kommende projekter

Nå, mens jeg får sparet sammen til nogle skinner, er det der jo andre ting man kan gå i gang med, og lige i dag, er det jo rigtigt modelbyggevejr :-)



2 på tilbud :-)












Ombygninger

Wooop-Wooop, så blev LJ74 klar til drift :-)



lørdag den 16. august 2014

Ombygninger

Så kom litreringerne på, så skal de lige tørre, og så en gang lak, så kan jeg få samlet vognen :-)

tirsdag den 29. juli 2014

Så kom der gaver fra UK

Så er der et par projekter til, til den mørke tid, man skal jo handle når prisen er go' :)
Ja, hvem kan ikke huske den engelske serie fra '70erne :)

Fin 2 motors 

søndag den 27. juli 2014

Så fik jeg tegnet den formentlig bedste sporplan ud fra det plads der er til rådighed :-)

mandag den 21. juli 2014

Ombygninger

Så skal det bare tørre, så kan mærkerne snart komme på :)


Så kom vi lidt nærmere den rigtige farve
LJ B?


Så er der en gammel Märklin "Silberling" vogn som jeg fik med i noget brugt materiel, den var mildest talt noget ramponeret, så den er ved at blive omlakeret til en dansk vogn.
Adskilt og grundmalet.



Den sidste ombygning (indtil nu), en gammel Märklin 3029, ombygget med en ny overdel, købt via Sporskiftet.dk. I samme ombæring, fik den en motoropgradering og en ESU lokpilot 4, så den er klar til digitalkørsel når banen engang bliver etableret i et sådant omfang, at kørsel rent faktisk kan lade sig gøre :-)

F694 rangerer.


lørdag den 19. juli 2014

Det lå på loftet

Inde i skunken og oppe på loftet sidder nissen...

Eller det er et godt sted at stille ting i kasser, som man så glemmer alt om. Men nu er noget af det kommet frem i dagens lys, så må vi se hvad der skal ske med det senere :)
B17 Flying fotress, fra dengang i Vordingborg.

F100 Super Sabre, den ene i DK mærkning, den anden US.

Og der var også min egen delvise samling af dansk panser, der er lidt fra gamle dage.
Leopard

Leopard

Centurion

VK Bean?

M41

M41

M41 og et par infanterister

M113 (V8 benziner)

M113 lastrum

M113 klar til at svømme

M109