![]() |
| 2 på tilbud :-) |
søndag den 17. august 2014
Kommende projekter
Nå, mens jeg får sparet sammen til nogle skinner, er det der jo andre ting man kan gå i gang med, og lige i dag, er det jo rigtigt modelbyggevejr :-)
lørdag den 16. august 2014
tirsdag den 29. juli 2014
Så kom der gaver fra UK
mandag den 21. juli 2014
Ombygninger
Så skal det bare tørre, så kan mærkerne snart komme på :)
Så kom vi lidt nærmere den rigtige farve
Så er der en gammel Märklin "Silberling" vogn som jeg fik med i noget brugt materiel, den var mildest talt noget ramponeret, så den er ved at blive omlakeret til en dansk vogn.
Den sidste ombygning (indtil nu), en gammel Märklin 3029, ombygget med en ny overdel, købt via Sporskiftet.dk. I samme ombæring, fik den en motoropgradering og en ESU lokpilot 4, så den er klar til digitalkørsel når banen engang bliver etableret i et sådant omfang, at kørsel rent faktisk kan lade sig gøre :-)
Så kom vi lidt nærmere den rigtige farve
![]() |
| LJ B? |
Så er der en gammel Märklin "Silberling" vogn som jeg fik med i noget brugt materiel, den var mildest talt noget ramponeret, så den er ved at blive omlakeret til en dansk vogn.
![]() |
| Adskilt og grundmalet. |
Den sidste ombygning (indtil nu), en gammel Märklin 3029, ombygget med en ny overdel, købt via Sporskiftet.dk. I samme ombæring, fik den en motoropgradering og en ESU lokpilot 4, så den er klar til digitalkørsel når banen engang bliver etableret i et sådant omfang, at kørsel rent faktisk kan lade sig gøre :-)
![]() |
| F694 rangerer. |
lørdag den 19. juli 2014
Det lå på loftet
Inde i skunken og oppe på loftet sidder nissen...
Og der var også min egen delvise samling af dansk panser, der er lidt fra gamle dage.
Eller det er et godt sted at stille ting i kasser, som man så glemmer alt om. Men nu er noget af det kommet frem i dagens lys, så må vi se hvad der skal ske med det senere :)
![]() |
| B17 Flying fotress, fra dengang i Vordingborg. |
![]() |
| F100 Super Sabre, den ene i DK mærkning, den anden US. |
Og der var også min egen delvise samling af dansk panser, der er lidt fra gamle dage.
![]() |
| Leopard |
![]() |
| Leopard |
![]() |
| Centurion |
![]() |
| VK Bean? |
![]() |
| M41 |
![]() |
| M41 |
![]() |
| M41 og et par infanterister |
![]() |
| M113 (V8 benziner) |
![]() |
| M113 lastrum |
![]() |
| M113 klar til at svømme |
![]() |
| M109 |
Abonner på:
Opslag (Atom)


































