tirsdag den 30. september 2014

Ombygninger til banen

Så fik jeg jo også fat i endnu en "Silberling", og det er en Silberling selvom den er grøn, det er bare en ældre version inden de begyndte at polere dem op. Så mon ikke LJ får endnu en B-vogn i løbet af efteråret :)

Klargøring til maling


30. september 2014

Indledende øvelser med maling, tror det er en rigtig god idé at øve sig på denne lille Eagle1


Især inden det projekt Birthe har bestilt: U.S.S. Voyager

Det er et noget større projekt end jeg forestillede mig i første omgang, der skal lys i, så er begyndt at bore/skære file vinduer ud, indtil nu er der gået 12 timer bare med det.. Men er da over halvvejs :)

Der er også hjemkøbt fra USA, photoetch til at fremhæve detaljer, samt et custombuild lyssæt med hele svineriet, så det..   :)
Photoetch fra Paragrafix, USoA

Lyssæt fra Trekmodeler




søndag den 17. august 2014

Kommende projekter

Nå, mens jeg får sparet sammen til nogle skinner, er det der jo andre ting man kan gå i gang med, og lige i dag, er det jo rigtigt modelbyggevejr :-)



2 på tilbud :-)












Ombygninger

Wooop-Wooop, så blev LJ74 klar til drift :-)



lørdag den 16. august 2014

Ombygninger

Så kom litreringerne på, så skal de lige tørre, og så en gang lak, så kan jeg få samlet vognen :-)

tirsdag den 29. juli 2014

Så kom der gaver fra UK

Så er der et par projekter til, til den mørke tid, man skal jo handle når prisen er go' :)
Ja, hvem kan ikke huske den engelske serie fra '70erne :)

Fin 2 motors 

søndag den 27. juli 2014

Så fik jeg tegnet den formentlig bedste sporplan ud fra det plads der er til rådighed :-)