Så fik jeg jo også fat i endnu en "Silberling", og det er en Silberling selvom den er grøn, det er bare en ældre version inden de begyndte at polere dem op. Så mon ikke LJ får endnu en B-vogn i løbet af efteråret :)
tirsdag den 30. september 2014
Klargøring til maling
30. september 2014
Indledende øvelser med maling, tror det er en rigtig god idé at øve sig på denne lille Eagle1
Især inden det projekt Birthe har bestilt: U.S.S. Voyager
Det er et noget større projekt end jeg forestillede mig i første omgang, der skal lys i, så er begyndt at bore/skære file vinduer ud, indtil nu er der gået 12 timer bare med det.. Men er da over halvvejs :)
Der er også hjemkøbt fra USA, photoetch til at fremhæve detaljer, samt et custombuild lyssæt med hele svineriet, så det.. :)
![]() |
| Photoetch fra Paragrafix, USoA |
![]() |
| Lyssæt fra Trekmodeler |
søndag den 17. august 2014
Kommende projekter
lørdag den 16. august 2014
tirsdag den 29. juli 2014
Så kom der gaver fra UK
Abonner på:
Opslag (Atom)






















