torsdag den 22. december 2016

Dagens lille solstrålehistorie

Så har man også prøvet dét.

Bestilte i går, d. 21/12-2016 et par ting hos Sockelshop i Tyskland, de er lige ankommet, leveret med UPS på et i forvejen aftalt sted TOMMEL OP :-)

Der kunne PostNord godt tage ved lære (her tager det 5-10 dage at få et almindeligt brev frem til næste by!!)



søndag den 18. december 2016

Endelig en frieftermiddag

Så fik jeg endelig startet på den gamle Matchbox Spitfire, Første model i 1/32 :-)

Der er ikke så mange dele. men den er også fra 1977..

Cockpit i resin, mange detaljer man ikke kan se efterfølgende..

21/12-2016
Opdatering


Så fik jeg limet lidt mere sammen på den gamle skæve spand, kan godt se, at den er tæt på 40 år, pasformen har godt ikke stået højt på listen dengang.. Nå, der må spartles og slibes en del inden den skal males.

Freestyle opklodsning

Propel i smådele

torsdag den 15. december 2016

Ekstra dele til Birthes U.S.S. Enterprise D og lidt andet

Så kom første sending hjem fra USA, hele lyssættet til Enterprise D, og lidt kemikalier til finish. Og så et sæt decals til en B-17 i 1/72 som ligger på hylden :-)

Kemi til at få decals til at falde rigtigt på plads

Tilføj billedtekst

Komplet saml-selv lyssæt
Nu mangler der kun æts og resin-dele, men de er vist ved at være klar til at sende, så det...  :-)


fredag den 2. december 2016

Dagens indkøb

Så kom der lidt nyt hjem til hylden, det bliver rigtig godt når man engang får tid til at lave lidt af det også..  :-)

Direkte fra Eduard i Tjekkiet

Direkte fra Randers Hobby Import

Lige til at gå til

Ikke lige til at gå til..


Hold op der er meget plastik i den kasse..

Lidt til skifterammen :-)


Men hvis det går helt galt, kan man jo liiige...



fredag den 25. november 2016

Sløj november

Det er ikke blevet til så meget i denne måned, tiden har ikke været til det. Men vi var da lige forbi Hobbymessen d. 6. november i Rødovre, og der kom da et par vogne med hjem.





Må håbe det bliver bedre i december :-)

fredag den 28. oktober 2016

Flinke postdame

Så kom der lidt hjem fra Tyskland igen, bl.a. maling til en gammel Spitfire jeg skal til at i gang med. Og så var der jo som sædvanligt liiige et sæt eller tre der var nødt til at komme med i papkassen :-)

Katana 1100, det var en af drømmemaskinerne tilbage i '80erne

FockeWulf FW190 sloges med Spitfire

Spitfire sloges med FW190

Alclad-II High Speed Silver, godt nok spændt på resultatet af det..

lørdag den 15. oktober 2016

Ugens indkøb

Jæææii, fik lige sådan et par Phantomer med posten, det bliver bare godt :-)

Denne bliver nok i SEA-kamuflage

Og tænker at holde denne i "Thunderbirds", men om det bliver '69 eller '71 må tiden vise.
SEA: SouthEast Asia

Thunderbirds: USAF Thunderbirds