Flyet skal forestille det der blev fløjet af Wg.Cdr. John A. Kent, Wing leader, Polish wing (Nos. 303, 308 og 315 eskadrillerne), Royal Air Force, Northolt. Storbritannien juni 1941.
Gammelt sæt, det ses på detaljeringsgrad og decals 😮
søndag den 17. februar 2019
torsdag den 14. februar 2019
Lille opdateringsnotits
Har sat en ny side på bloggen, det er den gamle Bimmer der er et projekt, og når helbreddet er til det, bliver den (forhåbentlig) repareret og samlet i løbet af i år 😯 Vil kunne følges her: BMW K100LT
Et andet lille tiltag er, at der fremover vil dukke lidt reklamer op på siden, klik endelig på dem, så bliver annoncørene så glade (og jeg også 😉 )
Fortsat go' aften derude.
Et andet lille tiltag er, at der fremover vil dukke lidt reklamer op på siden, klik endelig på dem, så bliver annoncørene så glade (og jeg også 😉 )
Fortsat go' aften derude.
onsdag den 6. februar 2019
Som i gamle dage
Bare for at prøve, samlet med tubelim, og penselmalet med Humbrol maling 😀
En lille 1/72 Bücker BU 133 "Jungmeister", tysk dobbeltdækker fra mellemkrigsårene, fik også øvet at sætte barduner/wiretræk på, spændende 😊
En lille 1/72 Bücker BU 133 "Jungmeister", tysk dobbeltdækker fra mellemkrigsårene, fik også øvet at sætte barduner/wiretræk på, spændende 😊
lørdag den 2. februar 2019
Google+ lukker
Bare til info
Google+ lukker jo ned inden længe, så hvis nogen følger med derfra, skal man i fremtiden gå direkte til: http://ullerslevlokalbane.blogspot.com/
Kan jo evt. gemmes som en genvej ;-) Ellers kan man følge bloggen fra et link jeg smider op på Facebook når der er nyt at berette om.
Go' weekend ;-)
Google+ lukker jo ned inden længe, så hvis nogen følger med derfra, skal man i fremtiden gå direkte til: http://ullerslevlokalbane.blogspot.com/
Kan jo evt. gemmes som en genvej ;-) Ellers kan man følge bloggen fra et link jeg smider op på Facebook når der er nyt at berette om.
Go' weekend ;-)
torsdag den 31. januar 2019
Så fik jeg den første i 2019 færdig
Ja, en F-14A TOMCAT, som kendes fra bl.a. "TOPGUN", her i en VF-111 Sundowners NL 200 CAG version. Den var med på U.S.S. Carl Vilson hangarskibet (CVN-70)
Havde dog lidt bøvl med et par enkelte deles pasform, men nu blev det som det blev, og så ekstremt skrøbelige mærker..
Men på afstand er det nu blevet meget godt af sådan en amatør når jeg selv skal sige det 😁
Havde dog lidt bøvl med et par enkelte deles pasform, men nu blev det som det blev, og så ekstremt skrøbelige mærker..
Men på afstand er det nu blevet meget godt af sådan en amatør når jeg selv skal sige det 😁
søndag den 6. januar 2019
Nyt på lager
søndag den 30. december 2018
Året rinder ud
og den sidste 2018 model blev færdig.
En Airfix 1/72 Bristol Beaufighter TF.X No. 404 (RCAF) Squadron, Wick, 1944
En Airfix 1/72 Bristol Beaufighter TF.X No. 404 (RCAF) Squadron, Wick, 1944
Etiketter:
Engelske fly,
Fly,
IPMS,
Ullerslev
Abonner på:
Opslag (Atom)






















